christmas eve...

vaknade vid nio med jordens huvudvärk. klev upp och myste lite med barnen och tryckte i mig två ipren (brukar hjälpa) somnade om igen till tolv ungefär. mamma berättade då att resten av familjen kommer vid ett. lite stressigt blev det ju. skulle slå in massa julklappar och duscha och fixa mig, men jag hann. tur man är snabb :P

julmiddagen förflöt utan missöden och sen var det dags för kalle anka. gissa vem som somnade efter en halvtimme!? har a l d r i g hänt förut. brukar vara syster som slocknar under ferdinand. (får skylla på migränen) vaknade när brorsonen viskar till systersonen 'ta hennes snusdosa'... för den rör man inte utan bråk :P

sen kom då tomten till slut och det var ju, som alltid, väldigt trevligt :)

fick massa fina saker ! :) tack!

sen vid sju bar det av till mitt andra hem där det vankades julfika. och julklapparna jag fick var så fina !

tack! (igen)

tomas fick guitar hero så det blev lite senare än jag hade tänkt. så kul det var. ska nog dit och spela imorgon förmiddag.. hehe.. måste ju träna!

snart blir det bingen. jag är såå trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0