weddingday

så blev de då gifta. så fina de var. jag trodde att jag skulle vara den enda på brudens sida som inte fällde en enda tår, men så fort de uppenbarade sig där längst ner i kyrkan så kom tårarna.. och de slutade inte komma förrän vigselakten var över.

bröllopet var trevligt och jag hade så roliga pojkar på sidorna om mig och när det vankades brudvals och dans även för oss gäster så bjöd bonden upp. synd bara att 'spaceman' pumpades ut ur högtalarna just då. men jag fick, precis innan jag skulle åka hem, en dans o c h en solosång av bonden himself! jag känner mig otroligt ärad.

nu väntar väl bara sängen och förmodligen uppvaknande vid sju. inte är det lätt att ha en massa syskonbarn i rummet bredvid. men det är ju bara härligt :)

god jul på er! (igen kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0