åh!

åh, jag kan inte med ord beskriva hur bra allting känns nu. jag har flyttat. jag har fått en lägenhet som jag snart få flytta in i. jag är nära mina vänner och familjen igen. och.. jag har träffat världens underbaraste tjej.

hon är så fin att jag inte tror att det är sant. jag är så rädd. fast samtidigt så otroligt lugn. märklig att man kan känna båda på samma gång. men det känns bra. otroligt bra. och jag får se henne nästan varje dag. eller jo, det har jag fått i en vecka nu. ja, allt har gått väldigt snabbt. men på samma gång inte. för det känns naturligt. det känns som att det är så här det ska vara. hon gör mig så lycklig. som om jag inte var tillräckligt lycklig innan. ibland har man tur. jag tror att jag är världens lyckligaste.

sen den där rädslan ja. pratade med min kompis om det. och hon hade något väldigt klokt att säga. i någon sportartikel hade hon läst : att rädslan för att förlora får inte överta viljan att vinna. och det är sant. så sant. och det får bli mitt motto nu. resten av framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0