paltfest

åh, min alldeles egna lägenhet är så otroligt fin! jag älskar den och jag saknar den nu när jag inte är där. fast det är bra här också. hos familjen. mamma och pappa har hittat en jättefin bokhylla till mig som jag faktiskt blev väldigt nöjd med. nu fattas bara det där tevebordet, sen är det bara att sätta in grejor och sen är det klart.. eller ja, köket dröjer ju till vecka 36, men skit samma :)

var på konsert i onsdags. underbart. med hennes armar runt mig under hela konserten. åh. lasse var helt fantastisk! fattar egentligen inte varför tidningen sågade honom, men det är ju i slutänden ens egna upplevelse som räknas. jag var i himlen och det kan ingen ta ifrån mig. inte ens den där surgubben som glodde och såg ut som att han tänkte slå ner oss. idiot.

idag känns saker och ting lite märkliga. kanske är det jag som svammlar, kanske är det faktiskt något. men jag kan inte göra något åt det nu. ikväll ska jag träffa jofes och dricka en öl eller två. imorgon viggo-dop och sen lite kalas. får väl se vad kvällen har att erbjuda. skönt att inte ha något planerat. eller hade jag det kanske? oh well. lillebror ska på trästocks, kanske får åka med om jag har tur. om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0