suck

idag har jag varit i nya lägenheten och det kommer bli så fint! köpte även en jättefin soffa och tillhörande fåtölj och ett snyggt soffbord. för endast trehundrafem kronor. det tycker jag är billigt!


och det är så svårt. för jag vill vara med dig. men samtidigt förstår jag ju. jag förstår så väl. jag har varit där själv. jag vet hur det kan vara. men det b o r d e inte få vara så. det har tagit mig åtta år.. eller dem... och nu först känns det rätt ok. men ändå inte helt bra. fast jag ska vara glad. det funkar. och snart får jag min egen lägenhet och då får jag min egen fristad. och jag längtar. jag hoppas du kan känna det också. att det är din fristad. för du hör hemma med mig. så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0