am i a cat?

känner mig som en katt som måste sova hela tiden. det här vädret gör mig illa till mods. jag vill bara gråta åt eländet. det var inte det här jag flyttade hem till. jag vill ha r i k t i g vinter. inget slask. 

hamnade i koma framför teven idag. vänner är tydligen sömningivande. trodde jag inte. får väl fortsätta se nu då. planerat lite med teresa inför lördagen. ser verkligen fram emot det. ska bli jättekul. mys med tjejerna :)

och nu är jag trött igen. det liksom bara kryper i kroppen. usch. nu vill jag att allt bara ska bli bra. slippa det här. blä. usch.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Sömntuta!

2006-11-24 @ 12:51:26
URL: http://queenofsurface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0