jag är ute

helgen förflöt helt utan missöden. ja, skulle väl vara det där med att spilla ut kattmaten två gånger på två minuter, men det räknas väl knappast. vi har lekt, sovit, lekt, ätit, lekt, busat, och busat lite till.
och det känns bra att de är så trygga med mig att de knappt behöver ringa och fråga hur det går. det känns skönt!

det har varit en väldigt bra helg. skönt att bara vara. faktiskt.

och hyllan blir min, om en vecka ungefär. woho.     

säsong två av lost är ju lika bra nu som det var när jag såg den första gången.



väntar på mamman som ska komma hit med tyg och grejor. blir nog bra. och ikväll blir det visst möhippemöte på roasters. ska bli riktigt roligt att gå på bröllop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=24993

här kan du samla gratis godis jättelätt! Du får två godisar redan när du blir medlem och det är verkligen helt gratis =D

2006-11-20 @ 14:36:10
Postat av: chukka

tack. undrar om jag ser ut som en godisgris :P

2006-11-20 @ 23:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0