not angry anymore

snart kommer mamman hit och vi ska åka och handla lite. kan bli bra. kan bli bråk. hoppas på det första. känner mig inte riktigt i fas. näsan rinner och huvudet värker. en kopp kaffe nu innan hon kommer kanske gör susen.

annars lyssnar jag mest bara sönder massa låtar. och magic numbers ska bli kul att höra.



Vad har du gjort idag?: hade en heldag med mamman och sen middag med lisa, tomas och vilda
Brukar du svära mycket då?: händer väl
Hur tidigt stiger du upp?: nio vanligtvis. idag tio
Vad har du på dig just nu?: blåa jeans, ett vitt linne och en grå lång t-shirt
Vilken är din favoritgladiator?: tycker inte om någon gladiator
Vad ska du göra ikväll?: se på film hos lisa och tomas
När var du senast riktigt full?: kafelino
Är du seriös?: oftast, när jag inte är på cp-humör
Vad är du allergisk mot?: mjölk, katt, hund, gräs, träd, damm, örter och växter!
Var har du ont?: hjärtat och ryggen
Använder du hårspray:  ibland så
Kan du stå på händer?: mot en vägg möjligtvis
Gillar du seriehjältar?: jadå
Hur många anna känner du?: alldeles för många
Vad tycker du om idrott?: tråkigt men kul att se på
Tuffaste låten just nu : alla med justin
Håkan Hellström eller The Ark: håkan håkan håååååkan!
Salt eller socker?: salt
Gillar du ketchup?: japp
Är du glad nu?: jo rätt så
Var du glad igår?: ja, faktiskt
Känner du någon som jobbar på sjukhus?: jo
Gillar du broder daniel?: nja, hade väl en period då jag gjorde det..
Vad har du för klocka?: en röd sony ericsson k610i
Senast spelade skiva?: magic numbers har gått på repeat hela dagen
Är pandor söta?: njaa. jo, är de väl?
Vem har du gett ett blandband?: länge sen jag gav någon ett blandband, men jag gjorde en blandcd till linda i somras innan jag flyttade.
Bästa sport?: Jag har ingen favvo sådär. Men friidrott o basket är trevligt att titta på.
Har du något tv-spel?: Jahadå
Politik?: helst inte
Stockholm är?: mitt föredetta hem
Göteborg är?: svårdefinierad
Vad dricker du för kaffe?: pulverkaffe, med mjölk och socker.
Hur många Converse allstarskor äger du?: tre eller fyra
Är du oskuld?: absolut
Kan du sjunga?: hellre än bra
Tror du på Gud?: japp
Barndomsidoler?: carola, herreys och nkotb
Jobbigt just nu?: Slaskvädret
Mer värt än guld: min familj, mina vänner och mitt liv i största allmänhet
Spagetti eller makaroner: både och
Ett land jag helst vill besöka: indien
Ruskigt bra skivor: justin, magic number, damien rice
Världens mest överskattade skiva: hmm...
Roliga svenska filmer:  sällskapsresorna, vi hade i alla fall tur med vädret,
Tycker du om dina grannar?: ja, de jag har sett åtminstone haha
Har du kvar dina barndomsskivor?: hoppas det
Brukar du bada i sjöar om somrarna?: ja då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0