vem är jag?

namn: sabina
smeknamn: pinkan, pinksie, chukka, bejtan
födelsedag: 11 aug
Födelseort: new delhi
ögonfärg: bruna
hårfärg: schwart! (efter uppdatering, även väldigt mycket grått)
pluggar: inte alls
familj: mamma, pappa, syster, bror och sex syskonbarn

FAVORIT...
färg: svart, rött och brunt
plats: arnemark
land: england kanske
bok: tusen små bitar och min vän leonard av james frey
spel: oj, finns så många
drog: snus, musik och skratt
fordon: åka bil
film: vad som helst med johnny depp
djur: katt kanske
affär: hm, carlings och sótano
serie: lost och oc
CD: pass
café: café string på söder
skor: mina nya bruna
internetaktivitet: kruser, msn och vissa bloggar


BRUKAR DU...
titta på dig själv i spegeln: ja
gnälla: lite för ofta ja.
skrika: inte så ofta men ibland så händer det väl
sova: ja
ha ångest: ja
skada dig själv med flit: nej
ta mediciner du inte borde ta: nej
vilja dö: nej
drömma mardrömmar: ja
drömma sexdrömmar: har väl hänt
ta droger: nej
försöka vara annorlunda: hm.. njao kanske ibland
klä dig i svart: ja
gå till kyrkan: jo
gå i skolan: nope
röka: händer väl
ha sex: kanske ibland?
ljuga: nej
hata folk: jo, fast det är mer ett uttryck än en verklig känsla
lita på folk: nej, inte så mycket


NÄR...
åt du senast: för någon timme sen
läste du en bok senast: någon månad sen
var du på konsert senast: winnerbäck i juli.
köpte du något senast: i lördags
kysste du någon senast: någon vecka sen
svor du senast: pass
sjöng du senast: idag
klagade du senast: idag
är det sommar:
juni, juli, augusti..?


VEM...
saknar du: jennie i london och mina vänner i sthlm
vill du döda: va?
rörde dig sist: mamma
vill du slå: ingen för tillfället
kysste dig sist: mohahahaha
vill du kittla: vilda, för hon skrattar så gott då :)
kramade du sist: mamma
vill du prata med: m
skrek du på sist: spiken som inte ville in i väggen
vill du vara som: mig själv?
sårade dig sist: jadu
vill du bli galet full med: lisa och teresa på lördag :D
gjorde dig riktigt glad senast: lisa när hon berättade om min hylla
fick du sms från senast: jens
ringde dig senast: mamma


HAR DU...
för många vänner: nej, kan man inte ha
förföljelsemani: nej
tvångstankar: jo, har väl alla?
någon annan psykisk sjukdom: kanske det kanske
någon skada: inte något som syns i af haha
färgat håret: jo flera gånger men nu var det länge sen
brutit några ben: nope
några piercings: japp
egen dator: jomenvisst, två stycken!
gjort bort dig rejält: så klart!
bra självförtroende: ibland så
komplex: joho
kysst någon: ja
haft sex: ja
köpt kondomer: nej
tagit nakenbilder: nej
sagt jag älskar dig till någon idag: jo, till mamma
bjudit ut någon: jo, någon gång har det väl hänt
varit kär: yes
blivit kär i någon på nätet: inte kär kanske, men fått känslor, ja.
dumpat någon: ja
blivit dumpad: jo
velat vara otrogen: ja
varit otrogen: nja, definitionsfråga
stulit någonting: jo en gång
lämnat landet: ja.
rymt hemifrån: inte vad jag minns
tuttat eld på nåt: nej
gjort något olagligt: ja


HUR...
går du: med ena benet framför det andra?
svarar du i telefonen: heeeej, eller med mitt namn
fördriver du tiden: när?
mycket pengar har du:  jag har 277 kr
tjänar du pengar: genom a-kassan
bäddar du sängen: med händerna om den nu bäddas
ofta diskar du: när det behövs
ofta städar du: när jag inte kan gå på golvet för alla kläder
går det i skolan: om jag hade gått i skolan kan man hoppas att det hade gått bra
många stör du dig på:  många
ofta träffar du din familj: minst en gång i veckan
mycket äter du: va?

Kommentarer
Postat av: Teresa

Men hej det gråa håret? Gills inte det vavavaa????

2006-11-20 @ 16:05:52
URL: http://queenofsurface.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, klart det gör. försökte inte mygla eller så.. bara glömde lite ;)

2006-11-20 @ 23:08:09
Postat av: sussi

denna lånar jag om det går bra gumman.. kram

2006-11-27 @ 17:26:37
URL: http://sussisfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0