you each time

börjar morgonen med en sån där utmaning...

SENASTE
Biltur: med johan på väg från örnäset och hem.
Kyss: i söndags.
Låne-bok: kommer faktiskt inte ihåg.
Film sedd: babel. gå och se den!
Dryck förtärd: te
Mat äten: varma mackor hos lisa.
Telefonsamtal: moa
Skiva spelad: ani difranco - educated guess
Irritation: när hon skriver sådär klantigt om mig.

JAG
Vill: ha pengar.
Har: ett underbart liv med fina vänner och bästa familjen.
Önskar: att jag hade mer pengar så jag slapp ha sån ångest.
Hatar: trångsynthet och rigida människor
Är rädd för: att det ska skita sig här.
Hör: på ani difranco och datasurret.
Undrar: över mycket.
Ångrar: nästan inget. bara när jag sårat någon annan.
Älskar: mitt liv, min familj och mina vänner
Sjunger: hellre än bra
Gråter: ofta

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: nja.. jo en på kruser.
Jag gillar att laga mat: ibland så händer det.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: ja.

FAVORIT
Nummer: 11
Färg: brun (fast någon annan skulle nog säga röd?)
Dag: fredag
Månad: maj och september
Drycker: kaffe, te och champis. och man får inte glömma j u l m u s t!

FÖREDRAR
Gos eller hångel: gos och hångel
Te eller kaffe: helst kaffe
Mörkt eller ljust öl: ljust
Rött eller vitt vin: inget av det!

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? nej.
Hjälpt någon? jo lisa
Köpt något? nej...
Gått på bio? ja, eller det var förra dygnet.
Sagt 'jag älskar dig'? jo, till edvin.
Saknat ett ex? nej.
Skrivit i en dagbok? jo, på kruser.
Haft ett seriöst samtal? njao.
Saknat någon? ja
Kramat någon? lisa, vilda, johan och lisa ö.



igår hade jag verkligen en toppendag med lisa ö. fotat så fina bilder också. sen blev det work work work i mitt andra hem. snart är det deadline och svetten lackar. men shit, vad bra det kommer bli.är så glad över att jag får vara en del av det här. det kommer bli hur stort och bra som helst! :)

så ringde lillebror också igår. jag får åka upp med honom nästa fredag. så bra. så på tisdag drar jag mest troligt. det enda som skulle kunna få mig att i n t e åka är väl att någon ringer från något surjobb, men det får man väl bara hoppas på att de inte gör.

idag ska vi fortsätta fixa. handla. lägga in storlekar. ja, allt som inte är klart måste göras klart nu. roligt :)



svartöstamonstret.




solhusvägg.




solnedgång 1.



solnedgång 2



kran långtbortabild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0