det går bra nu

lycka. känns som att jag för en gångs skull mår bra. saker och ting är bra. jag har det bra. och jag har bra människor runtomkring mig. det går bra.

igår var mamma här och vi fixade det sista kartongerna. nu är det bara det som ska ner i källaren som är kvar. sen har jag ett fungerande kök och ett väldigt fint vardagsrum! spenderade resten av dagen med lisa och barnen. käkade god mat som de fick laga. men det var nog bara tur! på kvällen handlade jag med pilutta och sen fick jag åka och pussa på lilla meja. åh, hon somnade i min famn... finns det något finare?


måste tyvärr jobba imorgon, men jag får väl tänka på pengarna. det ger bra pengar att jobba från sju på morgonen till åtta på kvällen. ja. det får lov att gå. ångesten måste tryckas undan. får väl se hur lätt det blir att sova ikväll.

snart kommer sophie och det ska bli trevligt. få visa upp min fina lägenhet :)

sen kommer lisa och flickorna och äter min goda soppa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0