don't cry tonight

idag var jag en sån där dålig människa igen. men jag pallade verkligen inte. så nu får det vara såhär. ja.

fin dag med lisa på stan. sedan hämtade vi barnen och en ny telefon till henne. lite avis är man ju, med den där dåliga kameran i min telefon. måste verkligen ta tag i det här att skicka in den där vanliga, b r a telefonen.


snodde en utmaning av a, igen :)

Vad får dina armhår att resa sig?

hon, musik, röster, en blick

Vilken sida tycker du bäst om hos dig själv?
rak, ärlig och rätt så teknisk :)

...och vilken tycker du minst om?
den där blåögda...

Vilket var ditt första jobb?
förmodligen dagis, men kanske var det gruppboendet

Ditt liv har hittills varit..?

både bra och dåligt...

Vilken är din största prestation?

utbildningen hos c och att jag klarade den!

Vilken är din största fiktiva hjälte?
nemi :)

Vad har du på nattduksbordet?
lite böcker och annat skrot!

Vad ville du bli när du var liten?
kassör, frisör och mamma

Vilken är den största passionen i ditt liv?

människor

Vem är din största kärlek?
familjen och vännerna, men om man talar om annan kärlek så är det väl t eller h.

Vilken är din största extravagans?
oj, svårt.. kanske någon av mina frisyrer haha.

När tvivlar du?
när jag får den där känslan... och ibland när jag får komplimanger.

När känner du dig stolt?
när jag klarat av en svår uppgift, som jag inte trodde jag skulle klara, eller när jag gör någon glad.

Vilken skiva är mest nött i din skivsamling?

tori -  scarlets walk (min godnattskiva)

Vad gör dig fly förbannad?
orättvisor!

Vilka drag föraktar du hos andra?
de självgoda och dömande dragen

Vad inspirerar dig?
människor runt omkring mig.

Om du skulle återfödas som en sak, vad skulle det vara?
en mobiltelefon kanske?

Vilken är din hemliga last?
tv-spel

Vem vinner elitserien?
håller på luleå hockey jag!

Vilken idrottare beundrar du mest?
carolina klüft.

Om du var Gud för en dag, vad skulle du ändra på först?
ta bort alla fördomar hos människor, alla orättvisor.

Om du skulle tvingas välja en ny karriär, vad skulle det vara?
kanske statoil, kanske café?

Vad skrämmer dig mest?
dömande människor!

Vilket ord eller uttryck använder du alldeles för ofta?
tok, typ...

Vilken är din mest älskade sak?
min mobiltelefon och min lägenhet!

När blev du illa behandlad senast?
för någon vecka sedan.

När du blir riktigt sugen på något, vad vill du ha då?
choklad eller salta godisar!

Vad tror du andra lägger märke till när de träffar dig första gången?
håret, kläderna, min tatuering.

Hur skulle du vilja dö?
lycklig

Vem är din favoritförfattare?
james frey

Vem vinner i en fajt - Spindelmannen eller Stålmannen?
stålmannen så klart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0