if love could kill, i'd die for you

tankar efter helgen...

festen i fredags gick bra. förutom en massa tårar när spänningen släppte, så var det en väldigt bra kväll.
jag fick träffa dig. och det var fint. väldigt fint. förfest hos s och sen iväg till kafelino. det var sjukt mycket folk och jag blir förvånad över hur många vi egentligen är i den här lilla skitstaden! :)
mysdag med fina s på lördagen och senare film i mitt andra hem med barnen och lisa. söndagen spenderades med familjen. lugnt och skönt. som en söndag ska vara!

men nu är jag sur. jag hatar när jag inte får sova ordentligt. somnade vid tre och vaknade tidigt. suck. varför kan det aldrig få vara riktigt bra? drömde om h inatt. märkligt. kanske var det för att j hade drömt om mig?  mycket av min sömnbrist beror ju på alla tankarna så klart. det skaver i mig. men jag måste sluta tänka så mycket. måste sluta fundera. och ja. jag ska banne mig klara det också!

toknervös nu för jag ska ringa och klaga på den där kvinnan som behandlade mig och andra så illa. huga!
och när man väl tar mod till sig att ringa och klaga, så är tanterna på lunch! suck. hur otur får man ha!?

snart blir det stan och fika med den där karln. skriva på papper och sen hem igen. hoppas jag slipper den där sura tanten. vill verkligen inte!

så skrev vi på det där pappret och ja, anställning är visst fixad. iofs bara vikarie, men ändå.. bättre än ingenting. och jag fick tag på tanten, och hon var väldigt förstående och tillmötesgående. tack!

.

det är tråkigt när man till slut inser att det var bäst det som skedde. att ingenting har förändrats. att det lilla hopp man hade kvar, bara försvann. på ett kick. men jag klarar mig. det gör jag alltid. och kanske, om du ens läser det här, att du tycker jag överreagerar. men det här är min känsla. och den står jag för.
jag är trött på att vara den som håller kontakten. jag är trött på att det altid är jag som måste säga hej för att vi ska kunna konversera. jag är trött på inget, trött på allt.



Kommentarer
Postat av: sofia

lycka till med att sluta tänka. jag har försökt men lyckades inte.

2006-10-02 @ 12:13:27
Postat av: chukka

tack. det kan behövas. det är surt när det bara snurrar i huvudet!

2006-10-02 @ 13:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0