lost

idag hängde vi i alvik en stund och sen raskt iväg till storheden för att hämta en madrass. sura gubben jobbade som vanligt i varuutlämningen och vi var tydligen inga stora kunder så oss kunde han inte hjälpa. idiotgubbe! som tur var fanns det en trevlig kille som ville hjälpa till. charmkurs, gubbe, charmkurs!




fotade lite och det blev rätt fina bilder..

tittade på episod två av lost, säsong tre. åh, vad det är bra och spännande! men orka vänta en hel vecka! suck. skulle ha väntat längre så det bara var att tokfrossa sen haha.

ikväll kommer mamma, pappa och bästa faster med man. har inte sett min faster sedan i somras så det ska bli kul att få hit dem på lite kaffe.



och ibland känns det helt värdelöst att vara sådär sprickfärdig. jag vill säga så mycket. förklara och berätta. men något håller mig tillbaka. förmodligen rädslan. men jag ska inte vara rädd. det är mina känslor och mina tankar. de måste ju få komma ut. men jag vet inte om du klarar av det.....



åh, vad underbart det var att få träffa dem. blir så glad när jag är i deras närvaro.  bjöd på kaffei mina fina loppiskoppar.

sen en sväng till mitt andra hem, där det packades in i skåpar och lådor. shit, vad det blir fint där!

tog några bilder i eftermiddag.. solnedgång i luleå.. finns det något vackrare?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0