my love

har visst inte uppdaterat på någon dag nu. igår var jag i af i mitt andra hem. lekte lite ute med barnen och det var hur mysigt som helst. sen drog vi iväg till alvik och hämtade kött. två korta stopp på växtriket och dollarstore gav mig några fina ljuslyktor och lite duschprylar. dollarstore måste jag besöka lite oftare!



så här mysigt var det :)



idag är jag mest bara hängig och snorig. rösten är väl inte vad den borde heller. men det går. det gör det ju nästan alltid. och imorgon kommer de med mina lådor. så imorgon blir köket komplett och då ska jag minsann fota! :D är ju lite stolt över mitt nya fina kök. haha.

snart kommer nog lisa och vilda. mysigt!



give me another chance
to write you another song
and take back those thing's I've done
cause I'll give you my heart
if you would let me start all over
again



åh, jag kan inte släppa tanken på den där telefonen! eller telefonerna, rättare sagt. kan inte bestämma mig för om jag vill ha den ena eller den andra.. blir galen. måste få det ur huvudet!

eller

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad sägs om ingen telefon?

2006-10-19 @ 00:57:44
URL: http://mejas.nu
Postat av: chukka

jag har inte k ö p t en telefon. men man kan väl få drömma?

2006-10-19 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0