nothing's gonna change your mind

idag tvättar jag mest. och väntar på mammi & pappi som ska komma hit och fixa lite.
sen blir det idol och mys i mitt andra hem och kanske kommer s också. mysigt! :)

snorar och nyser hela tiden idag. och jag stör mig s å på den nya dörren. ser ju ut som vi bor på någon institution eller gruppboende. absolut inget fel med det, men jag vill inte bo på varken eller.

äntligen fixade jag låten. åh, den är så bra!


dagens vill ha: pengar så jag kan shoppa lite
dagens klädsel: levi's engineered och en grön tröja
dagens smink: none
dagens frisyr: svans!
dagens händelse: att mamma och pappa kanske kommer...
dagens låt: nothing's gonna change your mind - badly drawn boy
dagens planer: fixa här hemma och sen till mitt andra hem
dagens dummaste: att jag nyser hela tiden och att huvudet spränger
dagens drog: musiken, kaffet och snusen!
dagens roligaste: har ju just vaknat?
dagens favorit: får bli badly igen :)

dagens kram: ingen, än?
dagens puss: ingen
dagens köp: kanske en snus om jag har råd
dagens godis: inte än
dagens humör: bara sova l i t e till?
dagens ord: crap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0