pieces of me

jag hatar den här dagen. jag önskar att jag hade kunnat sova bort den. usch och fy och blä.
jag hatar pengar. jag hatar att pengar ger mig sådan ångest. jag blir galen. och jag vet inte hur jag ska klara av det här. och jag blir så ledsen när jag vet att det är mitt eget fel.

skitdag!

men jag kommer i af bli snygg i håret, ikväll. längtar.


mitt kök är nu helt komplett. och jag har fått en ny dörr.
visserligen sveriges fulaste. men, jag har ett kikhål.
man får glädjas åt det lilla. haha.

och jag har numera långt hår. och då menar jag l å n g t! det är så fint så fint. och finare kommer det bli när allt är klart. jag är s å nöjd! :)



i can see us holding hands
walking on the beach our toes in the sand
i can see us on the country side
sitting on the grass laying side by side
you can be my baby
let me make you my lady
girl you amaze me
aint gotta do nothin crazy
see all I want you to do is be…

my love....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0