puss!

sovit hårt och länge i natt. skönt. vaknade av att johan ringde och frågade om jag testat diskmaskinen. eh, nej.. det känns lite onödigt att köra den utan saker. men om han säger det så.

ska springa iväg till mitt andra hem alldeles strax, för att fortsätta inventera. det är ju faktiskt riktigt roligt.

återkommer...



väl hemma igen efter lite inventering/exceljobb. det är som sagt riktigt roligt att fixa och trixa. hitta på artikelnummer och föra in i kalkylerna.

snart kommer mammi och hjälper mig fixa iordning i köket. blir nog bra.

trött.

måste ju länka till den där sidan. haha.
ser verkligen ut som att hon tänker äta upp mig!

http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/default.aspx?paper=401016621120,03511&startpage=1




fortsätter med en sån där..

FÖRSTA
Riktiga jobb: på dagis, någon gång under 90-talet
Egenköpta CD: oj.. kommer inte ihåg!
Piercing/tatuering: tunnlar i öronen, en tatuering på vaden, en på ryggen och halva högra överarmen
Riktiga kärlek: måste ha varit mats eller christoffer som barn, men som lite äldre måste det ha varit t eller h
Fiende: alla i min gamla klass

SENASTE
Biltur: igår när jag och lisa handlade
Kyss: i fredags.
Låne-bok: oj, lånar sällan böcker nu för tiden
Film sedd: tjenare kungen
Dryck förtärd: proviva
Mat äten: potatisbullar och lingonsylt
Telefonsamtal: mamma
Skiva spelad: martha wainwright -  martha wainwright
Irritation: över hur människor behandlar andra människor

JAG
Vill: ha ett jobb, ett färdigt kök och  en fru :P
Har: ett bra liv, en fin lägenhet och bra vänner
Önskar: att jag hade pengar!
Hatar: trångsynthet och rigida människor
Är rädd för: att bli feltolkad
Hör: musik och mamma
Undrar: en massa
Ångrar: inget.
Älskar: mitt liv, min familj och mina vänner
Sjunger: hellre än bra
Gråter: ofta

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: bara blogg
Jag gillar att laga mat: jadå. men alltid trevligare om man får bjuda
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: ja.

FAVORIT
Nummer: 11
Färg: brun
Dag: lördag
Månad: maj och september
Drycker: kaffe, te och champis

FÖREDRAR
Gos eller hångel: gos och hångel
Te eller kaffe: helst kaffe
Mörkt eller ljust öl: ljust
Rött eller vitt vin: inget av det!

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? nej.
Hjälpt någon? jo lisa
Köpt något? jo, lite mat på coop igår
Gått på bio? nej
Sagt 'jag älskar dig'? nej
Saknat ett ex? jo...
Skrivit i en dagbok? bara blogg
Haft ett seriöst samtal? nej
Saknat någon? ja
Kramat någon? mamma



nu är klockan mycket och jag har haft en jättebra kväll!

fixade lite med kläderna och sen såg vi den nya serien på ettan. verkade rätt tråkig men skulle visst bli bättre efter fjärde avsnittet hörde jag.

fick mig lite extensions. kommer bli jättefint när jag sovit lite på dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0