smile like you mean it


nu har det hänt. det där jag inte ville skulle hända. inte nu åtminstone. det där som jag hoppades skulle försvinna. att det var till någon annan. men nu är det så här. han ringde i morse. jag måste jobba. hos den där, som ingen vill jobba hos. det går ju inte. har inte ens fått vara där så hon fått träffa mig. har inte ens varit på introduktion. måste säga att det är extremt oprofessionellt av företaget.

nej, den här dagen började inte direkt bra. tydligen shippar de inte skorna utanför usa heller. irriterande. vi som hade hittat så många skor vi ville ha. gah!

snart kommer mamma.

måste komma ihåg att skicka in min telefon idag. så jag får tillbaka den någon gång!



oj vad jag har varit duktig idag! känner mig riktigt stolt!

först har vi städat och fixat i lägenheten, sen åkte jag iväg på det där jobbet. kändes väl halvbra. men det gick och även om timmarna segade sig fram så blev klockan till slut tio och jag fick äntligen gå hem! bara imorgon kvar nu då, denna veckan och sen hoppas jag ju på det där andra jobbet som min kusin har fixat. håll tummarna mina vänner! :D





Kommentarer
Postat av: sussi

hörru lycka till där borta då. det kommer säkert gå bra. första gångerna var lugna! :)

2006-10-05 @ 11:32:42
URL: http://Littlesusie.blogg.se
Postat av: chukka

haha ja det var riktigt lugnt. nästan f ö r lugnt!

2006-10-05 @ 22:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0