stort liv

igår spenderade jag dagen med pilutta, meja och per. det var en fin dag. trotsade skitvädret och drog iväg till stan där pilutta hittade en finfin jacka.

fick även (till slut, efter ett år) träffa den där a. det var väldigt trevligt.

på kvällen intog vi soffläge och maratontittade på några avsnitt av OC. oj oj så spännande det är inför säsong 4!



idag kommer lisa och lilla vilda hit och jag ska bjuda på kladdkaka. måste bara se till att jag får i mig någon frukost innan. .känner ett lätt illamående nu.



har haft en jättebra dag. först bak med lisa och vilda och sen även middag. så trevligt att få besök.. och mer besök blev det.. bloppfia kom förbi en sväng och det var väldigt trevligt det också! blir så glad när jag har bra människor runt mig. då mår jag som bäst och då känns det sådär, att man har ett s t o r t liv :)

sen blev jag utmanad av sussi. men jag vet inte om det är något jag vill dela med mig av haha :P


i helgen har jag saknat dig väldigt mycket. jag vet inte varför det kom över mig just nu. kanske är det för att saker och ting känns bättre nu, att jag kan tillåta mig själv att tänka så om dig. tänka att jag saknar dig.
men jag vet ju att det kanske inte är så smart egentligen. jag vet inte. jag vet ingenting. jag vet bara att jag saknar dig och att jag längtar efter att få vara nära dig, trots att jag inte borde.

Kommentarer
Postat av: sussi

du har blivit utmanad. KOlla in min blogg. copiera frågor å svara på dom på din blogg!!

2006-10-08 @ 20:25:22
URL: http://littlesusie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0