tjenare kungen!

idag är jag t r ö t t .

jobbigt prat till efter tre i natt och sen kunde jag inte somna förrän klockan var efter fyra. irriterande.
sen ringer lisa och väcker mig vid halv tio. bara att stiga upp!

kikat lite på gratisgrejor på loppisen och det var ju trevligt. lite sur över att min byrå var såld. hade missat den där lilla lilla lappen. suck. får leta på röda korset.

inventerade lite kläder hos lisa. kan nog bli bra när vi fixar in det i datorn och allting kommer igång.
de där kläderna är så sjukt snygga! jag bara hoppas att folk fattar det!

ikväll unnar jag mig lite gott. funderar på att baka en kladdkaka. men det vore ju trevligare om man hade någon att bjuda den på. får väl se om jag får något besök till helgen...

graham är ju helt fantastisk!

och idag letade vi fram lite hår så snart har jag extensions igen. längtar. ska bli skönt att få lite mer volym.

tror det blir riktigt fint!

springer runt en massa gubbar här i min lägenhet. är det inte diskmaskinen som ska sättas fast så är det kakel som ska fogas eller ventiler som ska installeras. men snart, snart är allting klart. väntar bara på micron och några fronter till lådorna. åh, längtar så!

tror jag ska njuta lite av abra i tjenare kungen en gång till. hihi.

 91890-1


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
för då är det ju inte mitt fel
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
ingenting
3. Vad var det senaste du såg på tv?
vänner
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22:52
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
bloggar
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick hem från mitt andra hem
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
tv, spelade superhjältar
8. Vad har du på dig?
ett par jeans och en t-shirt
9. Drömde du något inatt?
det gjorde jag alldeles säkert
10. När skrattade du senast?
när t var här och vi spelade nightmare before christmas
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
ingenting fakstiskt..
12. Har du sett något konstigt på sistone?
inte vad jag kan komma på
13. Vad tycker du om den här utmaningen
rätt tråkig
14. Vilken var den senaste film du såg?
tjenare kungen
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
massa saker
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
nej, varför det?
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
hm.. fred på jorden och slut på svält. eller vänta nu, var det fröken sverige som sa det?
18. Tycker du om att dansa?
nej
19. George Bush?
borde inte få finnas
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
algot och mira
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
nej
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
välkommen
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
den som vill?


Kommentarer
Postat av: Qaroline

Hyrde Tjenare kungen men fick aldrig se slutet för den var repig. det var ju mindre roligt.

2006-10-03 @ 19:15:55
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: chukka

nää.. gud vad tråkigt. stackare. den är ju hur bra som helst!

2006-10-03 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0