underbart är kort

jag vet inte vart jag ska börja riktigt.. var väl några dagar sedan jag skrev...

i onsdags fick jag i af nog. jag orkar inte ha dig i mitt liv längre. jag har ingenting att ge längre och jag vill inte ha något av dig heller. förstår kanske att du blev chockad, men tro mig, jag blev också rätt chockad!

och faktum är att jag känner mig f r i nu. fri från ångest, fri från tankar. fri från att alltid vara irriterad. f r i!

senare i onsdagsnatt fick jag ett telefonsamtal. ett väldigt trevligt sådant. 'jag kommer imorgon, om det funkar?'
klart det funkar. så sent i torsdagskväll fick jag besök. och ibland blir jag chockad över hur det kan klicka mellan två människor som knappt ens har prata med varandra. så här kul har jag inte haft på länge.

i fredags blev det stan och jag shoppade lite tröjor. tyckte jag var värd det! sen fest här och sen iväg till kafelino. det var inte så mycket folk, men ack så roligt vi hade. fick med mig en kille också, haha, som sov på soffan.

igår var det en riktig slackardag med promenad, andrahemshäng och tacos. hängde i mitt andra hem på kvällen och såg två filmer. mycket trevligt.

även idag blev det en slackardag. film och trevligt sällskap. jag hoppas jag får se dig snart igen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0