white

vilken helg!

myskväll i fredags i mitt andra hem. idol och nachos! mm.. i love!

igår hade vi en heldag med loppishopping och vi gjorde hur mycket fynd som helst! lycka!

sen blev det fix och trix i mitt andra hem och så snyggt det blev. helt underbart!

idag välkomnade jag t i mitt andra hem och där bjöds det på god mat och presenter!

och, halleluja, det s n ö a r !

snyggmössan



nya håret med gloria


fintröja nr 1

fintröja nr 2




KALLT UTE? ja, det har snöat, woho!
IDROTTAR DU? nej, fy så tråkigt!
ELITNIVÅ? slappar på elitnivå, ja..
SISTA DU ÅT?
HAR DU EN GITARR? japp, fast den är hos mina föräldrar.
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA? usa, england...
TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD? nope
MARIO ELLER SONIC? mario, så klart :)
HAR DU BRA HÖRSEL? va?
TYCKER DU OM SÅNT HÄR? nja, men tar död på lite tid...
HAR DU NÅGOT DJUR? nej, inte än
HAR DU NÅGRA TRUMMOR? nope
TITTAR DU MYCKET PÅ TV? faktiskt inte så mycket
LIAM ELLER NOEL? oj.. måste nog bli liam
NÄR SPYDDE DU SIST? kommer jag inte ens ihåg. var länge sen
VARFÖR? förmodligen för mycket förtärt.
HIM ELLER PLACEBO? placebo
SENAST SPELADE DATASPEL? broken sword
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? ingen aning.. ta det lugnt
NIRVANA ELLER PEARL JAM? pearl jam
JAY-Z ELLER OUTKAST? ingen av dem!
ÄR DU RIK? på bra människor omkring mig
ÄR DU ARBETARKLASS? hmmm
HAR DU BRA BETYG? nja
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG? g
SVENSKA? vg
ENGELSKA? vg+
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? kommer inte ihåg
HAR DU NÅGON HEMLIGHET? massor
SKULLE DU VILJA GÖRA NÅGOT ANNAT NU? jo
RÖKER DU? nej, inte så ofta
SNUSAR DU? ja
VAD SKA DU GÖRA NU? prata klart med linda.
KOMMER DET KOSTA PENGAR?ja lite kanske



irriterande när man inte kan sova. gick ju och la mig för nästan en timme sen. det bara dunkar i huvudet och jag blir galen. ligger bara och funderar och funderar. inser mer och mer att det inte finns plats för mig i ditt liv. du sa en gång att det är väl konstigt att j a g säger något sådant, men ja, det kanske är så att du själv inte märker det. men det gör jag. och även om jag inser att det var bäst det som skedde så saknar jag dig. och jag önskar att det fanns en tid där det kunde funka för oss. men just nu gör det definitivt i n t e  det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0