höst

äntligen börjar det bli lite kallare. lite krispigare i luften och det är nästan så det ryker ur munnen när man andas ute. det gillar jag. och snart hoppas jag att löven blir gula och röda så jag får fota lite. måste dessutom försöka fixa mig ett jobb. tur jag har vänner som hjälper till med pissgörat. (läs CV och dylikt) det är verkligen jättetråkigt att söka jobb. men pengar måste jag ju ha. så är det ju bara.

börjar se ut som ett hem här. eller ja, snart i af. köket kommer nästa vecka och igår blev köksväggarna målade. jättefint. sen ska bara tapeten upp så kommer det bli hur fint som helst. åh, vad jag längtar tills allt är färdigt!

igår hängde jag med pilutta, p och barnen och det var väldigt trevligt. 

idag blir det nog att hänga med t och barnen. hoppas de inte ska bada bara. haha.

nej, nu får jag nog ta och fixa lite här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0