i love julius - with every heartbeat

jag har ju helt glömt lägga in en bild på min fina julius. så nu kommer han

 

helt underbar är han! och ramen också!

igår var en låååång men bra dag. tog första bussen (den gick först halv elva) till lokalen och där jobbades det i några timmar. blev skitfint!

sen iväg till n och efter det iväg med grabbarna för hemmalagad pizza. svingott var det! måste nog skaffa mig en obh nordica pizzagrej. suveränt.

sen åkte jag tillbaka till n där de hade lite fest. promenerade till invit där det var fullt så vi intog bishops istället för en bärsa och lite surr. tillbaka till invit där jag fastnade till klockan ett ungefär. sen var jag nöjd. taxi hem och sen hade sötrobert efterfest och bjöd in mig. haha. hängde väl där i ungefär tre minuter men det var ju gulligt av honom att fråga :)

idag är det nästan som julafton. jag ska få träffa mina fina vänner igen. som jag har längtat. pirrar nästan i magen, eller jo det gör det ju!

bara timmar kvar nu... hihi...

Kommentarer
Postat av: mothership

fasiken vilken fin hojkas! :)

2007-04-09 @ 22:32:42
Postat av: a

det är inte bara jag som är dålig på att uppdatera. ;)

2007-04-16 @ 21:58:14
Postat av: chukka

tack mothership. i love it :D

2007-04-19 @ 20:11:31
Postat av: chukka

nej a, jag vet. jag suger på det där... haha

2007-04-19 @ 20:11:55
Postat av: Alex

gaaalet snygg cykel, du borde låna ut den till mig. hellst på livstid. ;]

2007-05-01 @ 19:59:41
URL: http://ardnaxela.blogg.se
Postat av: chukka

haha axel, den lånar jag inte ut frivilligt :P
men du kan få testa den, om du är snäll ;)

2007-05-01 @ 22:22:42
URL: http://chukka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0