release me

helgen ja, vilken helg.

fredagen inleddes med n-häng och senare mys hos sophie. vid halvtiosnåret drog vi iväg till kafelino och make out. jag skulle premiära som dj och var riktigt nervös. det gick hyfsat bra ändå och jag är jätteglad över att folk faktiskt dansade till de låtar jag hade valt :)

igår blev det en segdag utan dess like. låg i sängen till långt efter två och sen iväg för att mata katterna. då dök n upp i svarta staden och sen hängde vi hela dagen och kvällen. trevligt.

idag har jag slappat ännu mer så det var nog behövligt att ta ÅRETS FÖRSTA CYKELTUR ikväll. jag kan ju inte påstå att det var det roligaste jag har gjort, men skönt var det och stoltare har jag inte varit på länge. ha!

tack jullan för att jag fick låna din cykel! :)

och mitt snusbegär är stillat för två dagar framåt åtminstone.

nu är det visst någon film på fyran som jag tror ska vara dålig. kanske borde se den då.

och den där låten... gah! makes me wanna cry!

i am the wilderness locked in a cage
i am a growing force you kept in place
i am a tree reaching for the sun
please don't hold me down
please don't hold me down

i am a rolling wave without the motion
a glass of water longing for the ocean
i am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me
release me
release me

i am the rain that's coming down on you
that you shielded yourself from with a roof
i am the fire burning desperately but you're controlling me
release me
release me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0