visit to vienna

nu var det visst länge sen igen sedan jag uppdaterade bloggen. är lite dålig på det nu märker jag.

inte nu för att mitt liv är så spännande. men det är skönt att skriva av sig ibland.

har väl inte så mycket att berätta egentligen...

jobbar för fullt och det är så roligt att se allt växa fram. kommer bli så coolt.

och imorgon ska jag på konsert. tomas andersson wij förärar luleå med ett besök på kulturens hus.
jag och syster ska för några få gångers skull göra något tillsammans och det blir jätteroligt.

har även fått jordens coolaste frisyr! jag älskar den!

sahara hotnighs nya är för övrigt sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: Emily

Nu har jag hittat dig. Förvänta dig många meningslösa kommentarer.... :-)

Du är förresten sjukt vacker på det där kortet!

2007-04-19 @ 11:56:54
Postat av: Sussi

Fy fan vad snygg frisyr! å vars har du hittat det där svin snygga staven till örat. VILL HAAA!!!

2007-04-19 @ 12:44:41
URL: http://sussisfoto.se
Postat av: chukka

tack emily! och meningslösa kommentarer mottages med glädje! puss!

2007-04-19 @ 20:07:11
Postat av: chukka

tack, sussi. är sjukt nöjd :D

och den där staven har min kompis gjort till mig.

finns nog än så länge inte att köpa, men jag kan fråga :)

2007-04-19 @ 20:08:13
Postat av: Sussi

Oj, hur sjutton bör man en sådan. rätt impad måst jag säga. :)

Jo du borde vara nöjd. as läkert.

2007-04-23 @ 00:13:30
URL: http://littlesusie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0