innebandy?

äntligen lite ledig. 11 hela dagar är jag ledig och kan göra precis vad jag vill.

tyvärr så är ju sommaren nästan slut, så det blir inte mycket sola på stranden, men det gör inget.. jag är bara glad över att få slappa en stund.

sen hade jag ju snackat om innebandy till hösten... och tydligen har hösten infunnit sig nu.. eh.. jag vet inte. jag känner verkligen att jag inte kommer palla det där.. men jag kanske måste ge det en chans...

vi får helt enkelt se..

igår blev jag fotad av soffan. det blev några riktigt fina bilder...

        

Kommentarer
Postat av: sussi

Hejsan. Nu är du utmanad. Du får läsa regler i min blogg :-)

2007-08-26 @ 00:00:03
Postat av: Linda

Hmmm undra om chansen kommer..

2007-08-31 @ 08:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0