a-stöld

9 nuvarande:
humör: trött, mensvärkig och lite irriterad, som sig bör.
smak: tandkräm.
kläder: polarn&pyretlångkalsonger ett par bruna prasselbrallor och en grå randig tröja.
skrivbordsbild: maja.
nagelfärg: min färg?
tid: 11.47. alldeles för mycket med andra ord.
omgivning: hemma.
störigheter: att min mage gör så ont.
tankar: när jag ska hinna allt jag tänkt idag. men det löser sig säkert.

8 första:
bästa vän: oj, måste väl ha varit josefin, hon är åtminstone min äldsta vän.
screen name: biniz kanske
djur: inget än, väntar på doris.
piercing: töjda hål i öronen. (haft i läppen)
kärlek: chris förmodligen.
musik: något med carola säkert.
bil: -
kyss: kommer jag inte ens ihåg.

7 senaste:
cigarett: det var länge sen. eller var det?
mat: igårkväll hos lisa, ost och kex.
dryck: te
biltur: hem från syster igår.
kyss: alldeles för länge sen, haha.
cd spelad: hel cd: juliette and the licks -four on the floor.
tv-program sett: något sportigt.

6 har du nånsin:
datat någon av dina bästa vänner: eh, nä..
brytit mot lagen: det var i så fall väldigt länge sedan.
nakenbadat: jo säkert i mina ungdoms dagar.
varit på tv: hm. ja...? min röst åtminstone haha.
kysst någon du inte kände: njao, beror på hur man definierar 'kände'..

(vart tog femman vägen då?)

4 saker:
du gjorde i igårkväll: hängde i mitt andrahem och kollade volver. åt ost och kex. mys.
du kan höra just nu: juliette och datasurret.
du inte kan leva utan: familjen, mina vänner och musiken.
du gör när du är uttråkad: surfar, spelar tvspel eller pratar i telefon.

3 personer
du vill se ut som: som mig själv?

2 val:
svart eller vitt: både och.
varmt eller kallt: hellre kallt än varmt.

1 önskan:
att jag får ett jobb snart. håller på att bli galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0