lista igen...

När är du född: 11 aug 1978
Vad vill du helst ha nu: min säng och en bra film!
Bästa egenskap: ärlig.
Sämsta egenskap: har lite svårt att få fingrarna ur...
Anser du själv att du är snygg: oftast.
Vad luktar du nu: min parfym
Använder du ICQ eller MSN: msn

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: beror väl på om jag fattar att de nu raggar eller inte.
Sex före äktenskap: jadå.
Är du svårflörtad? brukar sällan fatta om någon nu skulle flirta.
Person du alltid kommer vara kär i: h.
Är du för blyg för att bjuda ut någon: beror på vem det är.
Hur många har du kysst? eh?
Är du kär? nope. inte det.
Har du pojkvän? nej.
Gruppsex: nej tack
Har du varit otrogen: nej det räknas knappast.
Är du romantisk: det tycker jag nog att jag kan vara ja.
Senaste hångel: var väl den där kvällen för några veckor sedan.
Skulle du bli förlämpad om din partner tillfredställde sig själv? vad är det för fråga?
Konstigaste platsen du har haft sex på: va?
Tycker du sex är viktigt i ett förhållande? ja, men pass!
Det här tänder mig: men snälla?
Saknar: inte mycket.

Favoritalkohol: bärsa då
Framtidsplan: ett jobb ligger nog närmast nu.
Tre prylar till en öde ö: mobilen, några böcker och ett trevligt sällskap.
Är du vegetarian eller vegan? nope.
Vem/vilka vet mest om dig? lisa.
När var du senast riktigt full? kommer jag inte ens ihåg.
Hur många handväskor äger du? en som kan räknas som handväska.
Vem är snyggast i världen? johnny!
Två saker du skulle vilja ha: ett jobb och ett körkort.
Något alla vet om dig: va? vad är det för en konstig fråga?
Vad blir du glad av? familjen, vännerna, barnen och nya möten.
Vad gör du när du blir ledsen? gråter.
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? någon ny tischa.
Vad längtar du till? då jag åker till sthlm.
Bästa hang-outet: mysbyxor och munkjacka. eller pyjamas funkar också.
Vilken film får dig att gråta? de flesta.
Vad är skönhet? det som speglas från det inre.
Vad är lycka? när någon ler mot mig.
När grät du senast? för någon dag sedan tror jag.
När skrattade du senast? för någon timme sedan.
Vad är du rädd för? ögon.
Vacker människa: johnny kanske.
Klok människa: har många kloka människor runtomkring mig.
Motto med ditt liv: can't see tomorrow with yesterdays eyes.
Vem tycker du synd om? pity ligger inte för mig. men jag kan känna med folk så klart.
Vem tycker inte om dig? hm..
Vem hade du senast en seriös pratstund med? oj, kanske lisa och tomas igår.
Största misstaget som du begått? ser inte saker som misstag utan situationer jag lärt mig något av.

Har du bra självförtroende? mer eller mindre.
Älskar du livet? absolut.
Har du en bästa vän? jo.
Är du social? det är vad jag får höra om mig och jag tror folk har rätt :)
Jag tror på: Gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0