ännu en lista..

dagens vill ha: den där jackan på stadium. grrr.
dagens klädsel: mina lee parker och en randig tröja. utanpå det en träningsjacka i blått och gult
dagens smink: i min väska.
dagens frisyr: utsläppt
dagens händelse: grammisgalan på fyran ikväll.
dagens låt: be mine - robyn
dagens planer: sitta här och fundera tills jag går över till mitt andra hem.
dagens dummaste: att jag är så irriterad.
dagens drog: robyn, snus och kaffe.
dagens roligaste: shopping med lisa.
dagens favorit: grammisgalan.

dagens kram: lisa, vilda och denniskramar
dagens puss: vilda
dagens köp: foundation, puder och en mössa.
dagens godis: hallon-jordgubb-banan-smotty.
dagens humör: irriterad.
dagens ord: irriterande.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Du hjääärtat puss nu vill jag ha en update;)

2007-02-06 @ 09:56:27
URL: http://queenofsurface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0