ännu en lista

Helgens vill ha:
hm.. tror jag är rätt nöjd faktiskt :)
Helgens klädsel:
mina nya jeans har suttit på nästan hela helgen.
Helgens smink:
inget alls
Helgens frisyr:
svans is the shit!
Helgens händelse:
två fina middagar och leo's
Helgens låt:
psychokiller
Helgens planer:
softa, softa, softa.
Helgens saknad:
hm.. skulle väl vara att somna med någon.
Helgens dummaste:
kommer inte på något faktiskt. jo, lisas huvudvärk igår så hon inte kunde följa med på leo's.
Helgens sjuka:
måste väl vara min hosta som aldrig försvinner.
Helgens drog:
snus och dator :)
Helgens roligaste:
middagarna i mitt andra hem och leo's
Helgens favorit:
leo's och alla stunder i mitt andra hem
Helgens kram:
alla kramar
Helgens puss:
hm.. blev inte så mycket pussande annat än med barnen :)
Helgens ris:
hm... haft en bra helg, sa jag inte det?
Helgens köp:
snus?
Helgens godis:
så mycket att jag nästan kräks. men imorgon, då är det slut på eländet!
Helgens humör:
toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0