culture beat

jag är väl kanske inte den bästa på att uppdatera min blogg, jag erkänner :P

igår var vi duktiga. promenad på morgonen och sen handla och fixa. började inventera lite och sen var dagen slut. hem och äta middag och sen tillbaka till mitt andra hem för lite film och pukkola! den där filmen är så bra. gick visserligen miste om scarface, men det får vi ta nästa vecka då :)

idag har vi varit riktigt effektiva. träning och sedan inventering av kläderna. shit, vad bra vi är.

idag kom cajsa min cajsa till stan och det känns som julafton. ikväll blir det invigning av kulturhuset här i luleå. blir nog bra det. hoppas vi får se the sounds nu bara. det var väl liksom det som var den stora grejen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0