day 2 pilates

efter att ha tittat ut genom fönstret och sett blankisen där nere beslutade vi oss för att hoppa över promenad och istället införskaffa en pilates-dvd. så efter brakfrullen drog vi iväg till stan för att leta upp en sådan. vi hittade en på åhléns och väl hemma testade vi om det verkligen var något att ha. jag tror den är jättebra. fast lite tråkigt när man måste göra samma moment om och om och om igen. jaja. det är väl så det är med sånt där gissar jag. 

har legat och kollat tre episoder av dexter nu och den där serien är verkligen riktigt bra. fast nu är klockan snart sex och jag tror det börjar bli för mörkt ute för att se det fjärde. chicken som jag är :P

ätit god middag men typiskt nog glömde jag salladsbladen i mitt andra hem. fick bli en sallad utan sallad helt enkelt. gott var det i af.

nu vet jag inte vad som händer. lite rastlös. skulle vilja åka in till stan och fika. någon som vill göra mig sällis?

Kommentarer
Postat av: Teresa

Ja jag vill. Men jag jobbar:S ENSAM idag... Buhuhuuuuuuuuuu *snörvel o snyft* Kom förbiiii:P

2007-01-10 @ 13:17:40
URL: http://queenofsurface.blogg.se
Postat av: Teresa

UPPDATERA

2007-01-11 @ 18:40:30
URL: http://queenofsurface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0