ensamstående mor

just nu befinner jag mig, som vanligt, i mitt andra hem. skillnaden skulle väl då vara att de som bor här inte är hemma. ja, det där var förstås en lögn, för jåda, diesel och viola är ju hemma. och vilda bebin så klart. så just nu är jag ensamstående mor till tre katter och en bebis. det känns bra. känns stort. och lisa skickar så fina sms att jag nästan blir rörd. det är ju j a g som ska tacka för att jag får ta hand om deras barn. inte de som ska tacka mig ju.

teresa ringde idag och ville ha med mig ut och gå. det är ju sååå kallt. vågar inte mig ut och promenera när mina lungor kippar efter luft. det går inte. sen var det ju ärligt talat rätt skönt att ligga i soffan också :)

men nu ska jag nog slänga mig i badkaret och sen om några timmar ska jag hämta vilda på dagis.

åh, jag vill ha baaaaaaaaaaaaaarn!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Latarsel;)
Jag fick bara jobbiga blåsor på hälarna. Hoppas de försvinner fort! Jag har världens sämsta fötter!

2007-01-24 @ 12:30:55
URL: http://queenofsurface.blogg.se
Postat av: chukka

jag vet ;P
men imorgon kanske... om vädret tillåter...

jag erkände i af att jag var lite lat :P

usch för blåsor. du får plåstra om dig!

2007-01-24 @ 13:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0