gott nytt år!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
säkert en massa saker jag inte kommer ihåg nu. bloggade i af.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
ger aldrig några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
japp, två stycken.

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, som tur är.

5. Vilka länder besökte du?
bulgarien

6. Är det något du saknar år 2006 som du vill ha år 2007?
ett jobb, pengar

7. Vilket datum från år 2006 kommer du alltid att minnas?
det var någon gång i oktober som jag ringde det där samtalet, det kommer jag alltid att bära med mig. sen bröllopet så klart. men jag minns nästan alla dagar från det här året. det har varit ett fantastiskt år. (sista halvan åtminstone)

8. Vad var din största framgång 2006?
eh...

9. Största misstaget?
ja, det nämner jag inte högt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
tokförkyld gång på gång hela hösten.

11. Bästa köpet?
x-boxet, surroundsystemet

12. Vad spenderade du mest pengar på?
räkningar, räkningar och åter räkningar. blä.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
det var mycket som gjorde mig glad, men alla fina stunder i mitt andra hem är guld värda.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2006?
alla låtar på justins skiva. the soundtrack of our year.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
m y c k e t gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
ångrar sällan och aldrig något, men jag hade väl kunnat söka jobb lite flitigare kanske.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
käkat så f-bannat mycket snask :P

18. Hur tillbringade du julen?
med familjen och sen i mitt andra hem. underbart.

19. Blev du kär i år?
kär och kär, men jo.. ja.. två gånger i så fall.

20. Hur många one night stands?
zero

21. Favoritprogram på TV?
oc, prison break, lost.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
njao.. hat är ett starkt ord.

23. Bästa boken du läste i år?
tusen små bitar och min vän leonard.

24. Största musikaliska upptäckten?
magic numbers.

25. Något du önskade dig och fick?
mycket.

26. Något du önskade dig men inte fick?
skulle väl vara ett jobb då.

27. Årets bästa film?
charlie & the chocolatefactory

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2006?
låg på en solstol i bulgarien för att senare äta god bit mat.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ett jobb kanske.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2006?
som jag vill ha den.

31. Vad fick dig att må bra?
min familj, mina vänner och min lägenhet.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
johnny, johnny, alltid sugen på johnny ;P

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
valet då kanske.

34. Vem saknade du?
mina vänner som jag inte träffar så ofta.

35. De bästa nya människorna du träffade?
oj, svårt. pass.

37. Citera en sångtext som summerar ditt år:
it would be easier if you'd understand - badly drawn boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0