hey ya

nu har det visst gått några dagar sedan jag skrev sist. som vanligt då med andra ord. det är ju bara min segdator som inte vill funka emellanåt. 

träningen och kosten går bra. väldigt bra. känns bra. men varför tar det bort på fel ställen för?! tänk om man kunde välja. men så är det ju tyvärr inte.

fikade idag med en fin vän och det var mycket trevligt. men usch, jag hatar verkligen att låna pengar. men nöden har ingen lag och med 200 kr i fickan drog jag då hit. nu hemma hos föräldrarna där jag lyssnar sönder hey ya som a tipsade om. tack :)

mycket att fundera på. eller, är det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är den braaa?!

2007-01-18 @ 16:16:34
Postat av: chukka

s v i n b r a :D

2007-01-18 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0