sentimentalt babbel

varför bli semtimental då ett nytt år just har startat. borde man inte lämna allt det där bakom sig då? så mycket tankar och funderingar. även fast jag inte borde. snurrar mig till sömns och vaknar alldeles för sent, men aldrig någonsin utvilad.. och tankarna på vad som hände för ett år sen. ja, de finns där hela tiden, nu. och jag drömmer om kniven i hjärtat så ofta att jag tror att jag håller på att bli galen.

sprang in en sväng på coop extra igår och där spelades (som vanligt) sommarens soundtrack. känns fortfarande i hjärtat när jag lyssnar. musiken tar mig tillbaka till sommaren. den där fina sommaren som var vår. det var hon, jag och lasse w. jag tror att det alltid kommer vara det. någonstans ändå. och varför tänker jag på det nu? jag är ju förbi och över det där. måste vara mörkret som gör mig sån här. 

varit på två fina middagar i mitt andra hem och jag slås hela tiden av hur lyckligt lottad jag är. jag har så bra människor i mitt liv att jag måste nypa mig själv i armen för att förstå det. 

jag dricker glögg med balkongdörren öppen i natt. jag är så trött på alla mail och koder. jag vill ha dig här på riktigt i natt, och suga liv ur din halspulsåder


Kommentarer
Postat av: a

det där var fint (och kändes i hjärtat) att läsa.

2007-01-08 @ 11:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0