stockholm here i come

ja, inte än på ett tag, förstås. men om ungefär 24 dagar bär det av. ska bli så roligt. och fina j sponsrar med halva biljetten. ska bli underbart att komma ner igen. faktiskt första gången jag känner det sedan jag flyttade hem.

saknar mina vänner där nere. ja, nu finns det förstås undantag och jag tänker så klart inte nämna några namn men det finns ju faktiskt en hel del jag är rätt besviken på. de som aldrig hör av sig och de som man tydligen inte existerar för när man har flyttat från stan, men vissa finns kvar och er kan jag gladeligen meddela att jag kommer ner nu, snart. och det ska bli sååå roligt att träffa er!

annars då, ja.. vad ska man säga? storhandlade på willys och sen blev det sängsläng med l word. 

irritationen börjar lägga sig och tankarna går till något annat. det jag varken får eller kan prata om. men det går väl över det också, som allt annat.

frågan är väl bara hur.....

'cause you never were, and you never will be mine
no, you never were, and you never will be mine 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0