this weeks notice

har haft en fin vecka med vänbesök. lite häng i mitt andra hem och en hel massa rome. tyckte den slutade lite dåligt dock. men man kanske borde ha läst lite historia innan man såg den så man hade vetat. snopet bara. igår sågs the departed och ja, bättre film har jag väl sett, men helt ok. 

annars så kryssboxar jag så fort det finns tid till det. nhl-07 är hur kul som helst. ja, jag vet, jag ä r en nörd! men jag är stolt över det.

idag ska vi åka till leo's lekland. blir nog skoj.

usch, seghuvud är jag. sovit alldeles för länge som vanligt. får väl se vad kvällen har att erbjuda. pengarna är i af slut snart, men jag fick mig ett par jeans och en jacka åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0