weekend

har haft en jättebra helg.

i fredags var jag på stan med vilda, pilutta och meja. sen hem till mitt andra hem där jag och vilda busade tills det var dags att sova. vid tio kom lisa hem och då bar det sedan av mot stan och make out. hade verkligen jättekul! mycket folk och bra stämning.

lördagen spenderades i sängen mestadels. var så trött! på kvällen käkades det middag på olivers och shit, vad galna människor kan vara! fortsatte sedan till invit där det var riktigt trevligt. men när jag såg a som jag suttit barnvakt åt hela mitt liv, kände jag mig gammal och ville åka hem. tur att vi då redan var på väg, haha. tack lisa och teresa för en superkväll! (denna bilden är från ett annat tillfälle, men den funkar ju lika bra nu som då :)

 

söndagen spenderades hos mamman och pappan och sedan fika hos moster. intog roasters med sophie vid sextiden och fick även med mig linda också. mycket trevligt. men hallå, vad är det för fel på folk som inte svarar när man ringer?! suck. jaja. men det är väl smällar man får ta. så viktigt är det ju inte. men hör det inte till vanligt hyfs att svara?! oh well. jag vet ju ändå.

idag hänger jag i mitt andra hem och det är ju som alltid väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0