070707

(ja, jag måste härma dig med titeln på inlägget, tessa :P)

shit, vilken fest det blev!

allt var helt fantastiskt. de var så otroligt vackra och jag lyckades till och med hålla mig på benen.

det var svårt att riktigt kunna slappna av och gråta ut under vigseln. jag och johan stod ju där framme och jag var helt spänd. koncentrerade mig på att försöka läsa tydligt och klart (vet inte om jag lyckades riktigt)
löftena de gav varandra var så fina. de såg varandra i ögonen och det är så mycket kärlek när det kommer till lisa och tomas. man blir liksom helt varm i hela kroppen.


så drog vi iväg och fotade efter vigseln. de andra åkte ut till nordkalotten och tog sig en fördrink. jag och johan hann få oss en också, men några minuter efter kom de. lisa hade bytt om till festunderdelen. hon var så sjukt vacker.



sen var det dags för förrätt, varmrätt och efterrätt. mumma! i loved it!

massa tal hölls, men jag min fåne tog mod till mig alldeles för sent, för när jag hade bestämt mig för att gå upp så skulle vi helt plötsligt byta lokal. jaja.

sen vart det tårta... åh, den var så sjukt snygg. och g o d!

 

och sedan tog sig (nästan hela) breach upp på scenen. så coolt. har aldrig sett tomas i action (med breach). så det var riktigt nice.



vi dansade hela kvällen och jag ramlade inte i säng förrän efter fem på söndagmorgon. phiew! men det var det ju värt! så kul har jag inte haft på länge må jag säga!

nu har vilda bebin åkt till farmor för att sova där i natt. jag har haft henne i dagarna tre. underbart!

och imorgon väntar jobb. fram till nästa tisdag. woho!

och så här såg jag ut !


Kommentarer
Postat av: Sussi

Så kul det ser ut att ha varit och SÅ snygg du var!
Höres snart
kram

2007-07-17 @ 21:36:56
Postat av: chukka

åh, tack! ja.. vi hörs snart :)
är ledig en hel vecka nu!
kram!

2007-07-17 @ 21:59:39
URL: http://chukka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0