snott från tessa

Random...
Namn: chukka
Födelsedag: 11:e aug.
Hemstad: luleå.
Ögonfärg: jättebruna.
Hårfärg: svart med mycket grått, fast nu rödsvart.
Längd: ca 160 cm.
Högerhänt/vänsterhänt: högerhänt.
Civilstatus: väldigt singel.
Värsta ovanor: snus kanske då.
Stjärntecken: lejon.
Skostorlek: 38.
Är dina föräldrar skilda? nej.
Skor i dag: svarta vision.
Svagheter: shoppar alldeles för mycket och äter alldeles för mycket strunt.
Rädslor: äckliga gubbar, folk som inte fattar ett nej och att någon i min närhet far illa.
Mål för året: ett jobb vore nice.
Det första du tänker på när du vaknar: åh, nej!

Antal...
Personer du kysst: vem håller koll på sådant!?
Syskon: en storebror och en storasyster. 
Piercings: öronen (haft i läppen)
Tatueringar: en hel överarm (höger) en stjärna på vaden (vänster) och en liten plutt på ryggen.

Framtiden...
Namn på barn: det säger jag inte för då snor någon dem!
Drömjobbet: lyxhustru.

Favorit...
Mat: snabbstekt oxfilé med bakad potatis och lime/vitlökssås (fast all mat lisa lagar är god)
Sport: eh, longboard, men sport är kul att titta på.
Djur: katt då. och lite hundar.
Glass: choklaaaaaaaad!
Godis: choklad och salta. (hårt ska det vara)
Låt: oj, kanske fortfarande ändå chasing cars med snow patrol.
Nummer: 11
Tuggummi: tuggar sällan men rött extra, håller längst.
Helgdag: lördag.
Årstid: hösten. och lite vinter.
Tandkrämsmak: spearmint.
Radiostation: p3

Har du någonsin...
Varit kär? jo.
Blivit dissad? jo.
Rymt hemifrån? nej, det tror jag inte
Föreställt dig ditt ragg naken? eh
Skolkat? jo.
Sovit utomhus? jo.
Gråtit i skolan? jo.
Spytt i skolan? kanske en gång. vet inte om jag hann hem.
Velat bli modell? nope.
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag? en massa saker.
Sett en död människa? nej.
Använt droger? nope.
Ätit sushi? jo.
Retats? men ja.

This or that...
Cider eller öl? öl, men nya tarnbärscidern är farligt god!
Pepsi/Cola? fanta gul.
Mc Donalds/Burger King? max.
Kärlek eller sex? loooove.
Jordgubbar/blåbär? jordgubbar men blåbär är grymt underskattade!
Kött/veg? kött helst.
Tv/film? film
Gitarr/trummor? gitarr.
Adidas/Nike? nike. hatar adidas.
Kinesiskt/mexikanskt? libanesiskt.
Kakor/paj? om det är choklad spelar det ingen roll vilket.
Mtv/Vh1? mtv.
Blind/döv? döv.

Kan du...
Gå ner i splitt? haha nä.
Skriva med båda händerna? kan kan jag väl.
Vissla? Ja.
Blåsa en bubbla? Ja.
Ha dina ögon i kors? Ja
Nudda näsan med tungan? Om jag pressar ner näsan så kan jag..

Vem var den senaste personen...
Du nuddade? en av de boende som kom hem från jobbet.
Du pratade med? en arbetskompis.
Du smsade med? lillasyster.
Du kramade? hon som kom hem från jobbet.
Du skällde på? världen i allmänhet.

Senast du...
Skrattade? hm.. idag kanske.
Grät? ett tag sedan nu, gråter sällan numera. märkligt.
Kollade på film? marie antoinette.
Tuggade tuggummi? i lördags.
Drog ett skämt? ehm, kommer inte ihåg. jag är inte så rolig.
Sjöng en sång? igår kanske.

Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? ett bullerplank och en jättegräsmatta, lite buskar och träd.

Vad har du på dig? kläder.
Vad är det på din musmatta? det står dell (pappas)

Har du...
Blivit kallad hora? nej.
Ljugit om din ålder? njao, kanske då jag var yngre.
Bråkat utan anledning? kanske ja.

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? ja.
Rökt? ja.
Shoppat? ja.
Skejtat? nej. inte ens longboardat.
Bakat? nej.
Motionerat? eh, räknas cykel?
Solat? ja, på jobban.
Haft sex? nej.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Älsk. Alkohol och tobak är droger.

2007-07-31 @ 19:03:53
URL: http://queenofsurface.blogspot.com
Postat av: chukka

jo, fast i det här fallet tror jag att de menar tyngre och därför svarade jag nej! :P

2007-07-31 @ 21:03:36
Postat av: sussi

Nu är din snygga nuna i min blogg :-)

2007-08-04 @ 18:46:32
Postat av: Teresa

Droger som droger;P

2007-08-04 @ 20:07:49
URL: http://queenofsurface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0