halloweenhead

länge sedan jag uppdaterade nu. har hänt en massa men nu orkar jag inte skiva allt. haha

vi har i af haft möhippa för lisa och det var jättetrevligt. min mage pajade igen och det var väl halvkul men ett besök på jouren och lite medicin gjorde det hela mycket lättare.

imorgon börjar jag jobba. pust. när alla andra har semester och är lediga så börjar jag jobba. hela sommaren. typ alla helger. typ när allt kul händer. men man får väl se det som att man tjänar en massa klinkers istället :)

nu ska jag njuta av att vara hemma. för snart bär det av mot mamman och pappan där jag förmodligen kommer stanna hela veckan. märkligt.

slänger upp lite fina bilder på lillprinsen och prinsessan från i torsdags när vi var på stranden här nere...




och min nya tisha :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0