i brist på annat...

dagens:

...humör:
huvudvärkig och det känns som något gnager i mig.. skumt.
...klädsel: blå jeans, randig tröja och en grå munkis.
...sköna: inte så mycket skönt idag. regn men ja det var ju skönt att få shoppa lite  iofs.
...nytta: inte mycket alls, faktiskt. (mina få lediga dagar är heliga)
...onytta: det mesta...
...mat: en dålig macka på stan och pizza till middag.
...dryck: vatten.
...bästa: shoppingturen på stan.
...sämsta: min huvudvärk som kom mitt under filmen så jag var tvungen att gå hem.
...försvunna: mitt busskort, men det återfinns nog imorgon.
...vill ha: mer kläder.
...behöver: mer kläder.
...köp: ett par apsnygga skor, en rosa svampt-shirt, två par strumpor, två linnen, en sjal och en svart munkjacka.
...mys: ja, det var ju där framför teven, som jag var tvungen att lämna.
...låt: [untitled] - pengabrorsan.
...tanke: hemlis.
...citat: 'varför hålla kvar en enda till sekund, försöka sova när du inte får en blund...'

Kommentarer
Postat av: Ida

kul.. norpar den av dig..

2007-06-28 @ 23:07:46
URL: http://mymmz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0