butterflies and hurricanes



såg vårens första fjäril idag, ja för mig alltså. kanske finns någon annan som sett flera stycken. men jag blev så fascinerad. brukar väl inte komma fram så här tidigt? det är ju trots allt bara mars.

det dimper ner bilder från thailand i min mobil och jag saknar dem så otroligt mycket. men det känns skönt att höra att de har det bra. imorgon skulle det visst bli utflykt och snorkling. kanske en och annan delfin. önskar jag var där.

fast å andra sidan har jag det rätt bra här också. pratade med e som jag inte pratat med på flera år och det var väldigt trevligt. hade förträngt så mycket av vad som hände. men det kändes okej ändå när jag fick veta vad som egentligen hänt. kändes på något sätt som hon var samma e som alltid. och det kändes bra.

snart kommer mamman och vi ska åka och handla.

huvudvärk idag. börjar nästan se ett mönster. så fort mamman ska hit så får jag huvudvärk. märkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0