cheek to cheek

ja, nu var det ju ett tag sedan jag uppdaterade.

var ska jag börja?

kan ju i af konstatera att det är vår i luften. underbart. även om jag känner att jag inte hunnit med allt jag skulle. ville ju åka skoter, dricka varm choklad och åka mer pulka i backarna. men det kanske finns tid och snö till det än. vem vet.

förra helgen var en riktig myshelg. torsdagen hos mamman och pappan med bror och hans familj. sen iväg till ikea på fredagen och till siknäs och där sovs det en massa. så skönt. liksom en fristad där ute. nice.

sen har det jobbats och fixats och det är sååå roligt. tror jag ska skola om mig. ja, måste bara snacka med någon som jag kan gå lärling hos. får väl se hur det blir. men det vore roligt.

idag har jag och lisa hängt i piteå. länge sen jag var där. ja, inte sedan pdol tror jag faktiskt. så kul att se lisa in action. hon är så himla duktig! wow!

imorgon blir det bad i boden. ska bli skönt att bubbla bort det onda i ryggen. kanske en tur i rutschbanan?

men nu är det nog dags att slita sig från datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0