jag ska måla hela världen lilla mamma

oj oj oj vad roligt det är att måla. känns verkligen i kroppen att man har arbetat. dumt om jag är känslig för färgen om jag nu ska bli målare när jag blir stor haha. har haft skitkonstig huvudvärk hela eftermiddagen. trodde jag skulle kräkas när jag kom hem. men det är väl bara att vänja sig.

efter det så sprang jag över till mitt andra hem där det vankades middag. mummamiddag. as always.

sen har lisa klippt och fixat halva släkten. snygga blev de, så klart :)

nu kanske lite kvällssnacks och sen hem och sova. imorgon vankas mammashopping. på hennes initiativ.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Du vet... min syrra är ju målare!

2007-03-16 @ 09:49:34
URL: http://queenofsurface.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vet ... tänkte fråga henne... :)

2007-03-16 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0