L O S T

så var det onsdag igen och lost. har nog sällan skrattat så mycket åt ett lost-avsnitt som jag gjorde idag.

vet inte vad det är med mig these days. funderar så mycket. tänker och saknar och jag vet inte allt. är det våren? är det insikten? kanske en mix av båda. 

funderar så mycket på sthlmsmänniskorna och jag saknar verkligen våra frukostar, våra överfulla askfat, våra timslånga samtal om allt och inget. om saker som betydde allt för oss, då och saker vi bara kunde dela med varandra, för vi var de enda som förstod och jag håller med dig vännen, det var som en winnerbäcklåt. du och jag. åh, vad jag saknar dig victoria.

och jag tänker på vännen jag sårade. så mycket. utan att mena det. utan att tro att det skulle betyda något. utan att tro att det någonsin skulle förstöra vår vänskap. jag trodde den var starkare än så. det var ingen grej för mig och trodde därför inte att det skulle såra dig. jag är så ledsen. jag saknar dig så maria. förlåt.

märkligt hur människor kommer och går i ens liv. vissa som stannar kvar, alltid, och vissa som man bara får låna en tid och sedan går de igen. men de har gjort skillnad, de har förändrat, de har gjort avtryck. allihopa.

och jag tänker på alla dåliga saker som hände där. men det var då. nu är nu och jag mår bättre än jag gjort på nånsin.

på fredag åker lisa och tomas och barnen till thailand. shit, jag kommer sakna dem så mycket. veckan efter åker ju mamman och pappan och syster med familj dit också och lämnar mig alldeles ensam kvar. snyft. men jag ska nog överleva. 

jessica och olov har fått sin lilla bebis nu. så roligt! GRATTIS!



Kommentarer
Postat av: Teresa

Men du är inte ensam ju... Du har ju mig!

2007-03-22 @ 09:50:12
URL: http://queenofsurface.blogg.se
Postat av: chukka

hihi, vad bra :)

2007-03-22 @ 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0