we had joy we had fun we had seasons in the sun

oj, vilken härlig dag!

sov alldeles för länge och vaknade sedan av att frans ringde och ville luncha på carlssons. det var inte igår vi hängde precis. men roligt var det. sen bar det av mot stan där jag postade lite ordrar. gick ju fint det där.

sen ner till teresa där det bjöds på kaffe och en hel del sol



så här snygga var vi!

efter det gick vi ut på promenad runt svartöstan och hämtade måns på dagis.

nu blir det L word och middag.

underbara dagar som denna vill jag ha fler av!

måste bara länka till något sjukt...

http://www.start.no/filter/filter.php?fid=1765

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh ja idag var en bra dag. Jag ser ut att hålla mig från att bajsa på mig på bilden:P

2007-03-26 @ 15:42:11
Postat av: Emily

Magistrippor. En helt ny genre!

2007-04-19 @ 11:54:31
Postat av: chukka

teresa, du ser bara sådär vacker ut som bara du kan göra :)

2007-04-19 @ 20:13:01
Postat av: chukka

visst är det underbart, jag skulle också vilja vara en magistrippare :D

2007-04-19 @ 20:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0